Hodnocení obchodu
Dobrý den , doučilo se všechno v pořádku , ale u záclon ty kolečka byli prasklý sice jsem je použil záclony , ale veškerý kolečka byli všechny prasklý , děkuji za pochopení.
Dobrý den,
je nám lito, že nám zboží nedorazilo v pořádku. Pokud chcete zboží reklamovat, napište nám na e-mail ahoj@povlecemevse.cz a domluvíme se na způsobu vrácení zboží.
Za komplikace se omlouváme.
S přáním pěkného dne
Váš team Povlecemevse.cz
krásné
Zboží ve slevě za dobrou cenu a dobrou kvalitu jak polštáře, tak celoroční přikrývky. Celkově velký výběr zboží v obchodě. Zboží bylo dodáno v pořádku, nepoškozené. Doprava za rozumnou cenu dopravcem / 100,- Kč / včasné dodání, možnost online sledovat zásilku , možnost platby - dobírka, která mi nejvíce vyhovovala. Nákup v tomto obchodě doporučuji.
Rychlé vyřízení objednávky a rychlé dodání. Naprostá spokojenost.
Rychlé dodání.
OBJEDNALA JSEM SI POLŠTÁŘ Z PAMĚTOVÉ PĚNY ALE PŘIŠEL MOLITANOVÝ TEN KOLEM PAMĚTOVÉ PĚNY PŘOJEL KILOMETR DALEKO RADĚJI SI TO KUPTE V OBCHODĚ ABY JSTE VIDĚLI CO KUPUJETE NEVYPLATÍ SE MI TO ANI VRACET PŘI ZAPLACENÍ POŠTOVNÉHO BYCH SI MOC NEPOMOHLA :-(((((
Dobrý den,
pravděpodobně došlo k nedorozumění. Polštář z paměťové pěny na našem e-shopu totiž vůbec nenabízíme.
Objednala jste si anatomický polštář, který je, jak je napsáno v popisu u výrobku, z polyuretanové pěny a ten jsme vám v pořádku dodali.
Nicméně, pokud s ním nejste spokojena, můžete jej, samozřejmě vrátit.
S přáním pěkného dne
Váš team Povlecemevse.cz
Obchod doporučuji, zboží bylo dodáno. Objednávala jsem 3 stejné kusy deky, sice jedna z nich byla trochu jiná než ostatní dvě, ale nijak zvlášť mi to nevadí.
Na infolince nikdo nezvedá telefon,
Zboží mi bylo doporučeno.
Materiál nekvalitní a výrobek byl špinavý.
Dobrý den,
je nám moc líto, že jste zboží neobdržela v požadované kvalitě a ušpiněné.
Pokud budete mít zájem, kontaktujte nás a domluvíme se na vrácení zboží.
S přáním pěkného dne
Váš team Povlecemevse.cz
Zboží jsem dostala poškozené a obchod vůbec semnou nekomunikuje.
Objednány 2ks stejného povlečení, dorazilo každé jiné. Ok, stane se a pravděpodobně to nebyla ani chyba obchodníka, protože zboží bylo chybně zabalené už od výrobce. Bohužel obchod na reklamaci opakovaně nereaguje a halva, kterou jsem dostal jako dárek k objednávce chybějící komunikaci rozhodně nenahradí. IMHO - rozesílat jídlo bez popisku a bez data spotřeby možná také není nejlepší způsob, jak si získat důvěru.
Obdrzeli jsme spolu se zbozim jakousi potravinu. Nebylo tam, o co se jedna, slozeni ani datum vyroby a spotreby, puvod..tyto informace bych ocenila.