Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Polštář s výplní z dutého vlákna poskytuje mimořádné pohodlí všem milovníkům kvalitního a zdravého spánku.
Prošití zajišťuje proti posunutí a slehnutí výplně. Povrch polštáře je velmi jemný a prodyšný díky úpravě Mikrofáze.
Vhodný pro alergiky a astmatiky.
Rozměr polštáře: 70 x 90 cm
Hmotnost polštáře: 1300 g
Materiál výplně: 100% polyester
Povrchový materiál: 100% mikrovlákno
Pro zachování kvality vašeho polštáře doporučujeme prát při maximální teplotě 60°C
Prostěradla
Dáváte přednost klasickému bavlněnému prostěradlu, elastickému hladkému žerzejovému úpletu, nebo klasice froté? V zimě jistě oceníte příjemnou hřejivost mikroplyšových prostěradel.
Vyberte si ze široké nabídky barev, které jinde nenajdete, z materiálů, který Vám bude vyhovovat.
Hledáte kvalitu nebo dostupnou cenu u nás najdete obojí.
Bavlněná prostěradla - plachty
Pro uplatnění reklamace je třeba:
Zaslat na e-mail: ahoj@povlecemevse.cz důvod reklamace, číslo objednávky, popis vady. Pak se dohodneme na dalším postupu ohledně výměny nebo vrácení zboží.
Vadné zboží je třeba zaslat na adresu:
Top Textil
Modřická 205, Moravany 66448
PROSÍME, ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU, V opačném případě nebude zásilka převzala.
Doporučujeme zboží zabalit do originálního obalu, pokud to není možné, tak do obalu odpovídajícího povaze věcí
- Kupující má právo, aby byla vada na zboží v záruční lhůtě bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo její části. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na slevu, výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.
- Zboží zaslané do reklamace vám bude opraven nebo vyměněn na základě předchozí písemné dohody, případně bude za vadný produkt vrácena hotovost na bankovní účet kupujícího.